Gra toczy się w przestrzeni Starego Miasta w Poznaniu. Uczestnicy wędrują z questową ulotką, rozwiązują zadania i zagadki, które prowadzą do skrzyni skarbów, w której została ukryta tajemnicza pieczęć. Odcisk pieczęci jest poświadczeniem przejścia całej trasy.
W czasie zabawy uczestnicy poznają uczuciowe perypetie i miłosne historie mieszkańców Poznania. Dowiedzą się gdzie gen. J. H. Dąbrowski poznał swoją żonę, co łączyło wszystkie wybranki H. Sienkiewicza, w jaki sposób Edward Raczyński chciał uhonorować swoją żonę oraz wiele innych ciekawostek.
Aby wziąć udział w zabawie należy wydrukować ulotkę z tekstem gry, a dla miłośników nowych technologii jest dostępna również wersja elektroniczna w bezpłatnej aplikacji Questy - Wyprawy Odkrywców (w wersji na system Android i IOS)
Trasa questu zaczyna się na Starym Rynku w Poznaniu, przy kamienicy nr 50.
Czas przejścia ok. 45 minut.
Uwaga!
Trasa przebiega w okolicy Zamku Przemysła, gdzie można po wykupieniu biletu zwiedzić ekspozycję Muzeum Sztuk Użytkowych oraz wjechać na taras widokowy na zamkowej wieży.
Ulotki do zrealizowania gry można samodzielnie wydrukować z pliku PDF
Uczestnicy zabawy mogą zdobywać regionalną odznakę krajoznawczą Wielkopolskie Questy. Odznaka Odkrywców Tajemnic oraz ogólnopolską Questy - Wyprawy Odkrywców.